Thursday, February 2, 2012

TABUNG DANA PEMASANGAN PENGHAWA DINGIN UTK DEWAN SURAU MEKAR DILANCARKAN

SELAWAT

Sudah 2 bulan tidak update..entah apa yang sibuk pon entahlah...ok to the point , aku sebenarnya tlh diamanahkan oleh rakan2 sekolah utk menubuhkan satu dana utk projek PEMASANGAN AIRCOND DI DEWAN SURAU MEKAR......so aku sahut cabaran rakan2 dan alhamdulillah bermula hari ni 2 Februari 2012 ( Khamis ) aku telah melancarkan DANA ini berikut adalah paparan yg tlh aku publish dalam FB, dan sehingga 10.00 malam ni ( 2/2/2012 ) dana terkumpul adalah sebanyak RM 1050.00.....alhamdulillah

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
ALLAHUMMA SOLLI ALA MUHAMMAD WA A'LI MUHAMMAD


saya dgn rasa rendah diri dan tanggungjawab serta kepercayaan penuh yg diberikan oleh rakan2 sy melalui FB ini bahawa dgn ini DANA BAGI PEMASANGAN 4 UNIT AIRCOND ( 2HP ) UNTUK DEWAN SEKOLAH MEKAR dengan ini dilancarkan dan dibayar melalui akaun saya :-

sila masukkan sumbangan IKHLAS anda ke dalam akaun atas nama NOR AMRAN BIN ABDULLAH , CIMB ISLAMIC BANK BERHAD NO. AKAUN 1237-0000572-20-5
semoga Allah merahmati kita sebagai bekas pelajar / pelajar MA'AHAD AL-EHYA AL-KARIM

kepada sahabat2 yg ingin membuat SUMBANGAN wang utk projek aircond dewan sekolah kita, boleh memaklumkan kepada saya nama anda ( sekiranya mahu ) di dlm inbox FB saya atau sms saja 019-359 4975... SEKIAN TERIMA KASIH...

MINIMUM CADANGAN SUMBANGAN ADALAH RM 30.00, JIKA BAYAR LEBIH adalah amat-amat digalakkan, jika terdpt lebihan , wang tersebut akan di bawa utk projek sekolah akan datang...

syarikat yg dilantik ialah KARISMA MAINTENANCE AND SERVICES ( EX MEKAR super super senior ) tlh membuat site visit dn telah berjumpa dgn Pengetua dan Ustzh Marhamah semalam, beliau tlh mengemukakan sebut harga beserta drawing skematic ( gambarajah aliran elektrik )..kerja2 termasuk menaik taraf aliran letrik utk menampung aircond...

Kerja-kerja membuat pendawaian utk mata aircond dgn menggunakan kabel (4mm) pvc di dlm upvc paip berserta panel starter dan kerja2 menaiktaraf Papan Suis Kecil sediaada
RM 2,000.00

Kerja-kerja membekal dan memasang aircond berkadaran 2.0 HP jenis siling dan bergantung dan kerja2 yang berkaitan dengannya
RM 2,700.00 x 4 unit = RM 10,800.00

TOTAL : RM 12,800.00

( SAYA JANGKA TEMPOH DLM MASA 2 ATAU 3 MINGGU )......THE MORE U GIVE THE MORE U'LL GET, FAST ACTION FAST RESULT.......................

JANGAN TUNGGU LAMA2, BENDA YG BAIK KENA DISEGERAKAN DAN LAGI CEPAT AIRCOND DIPASANG


Related Posts with ThumbnailsNor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
JKDM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...