Friday, July 4, 2008

Sekarang ni Negara dah macam2 tuduh menuduh

Semua orang tahu, negara ketika ini agak kalut tentang tuduhan terhadap orang itu dan orang ini. Saya rasa ini lagi satu isu yang cuba diungkitkan bagi rakyat melupakan kenaikan harga minyak, kerapuhan kepimpinan UMNO dan penantian Kerajaan Persekutuan yang baru dan bermacam-macam lagi. Permainan politik memang begitu, dalam kesibukan kita memfokuskan isu ini, tup... tup.... keluar isu baru .... yang kita tak sangka-sangka. Isu harga beras naik, harga gas minyak naik, harga tambang bas / van sekolah naik, harga bayaran itu dan ini semuanya naik telah pun disampingkan oleh akhbar arus perdana. Soo......... adakah ketika ini rakyat dah boleh terima kenaikan harga minyak ??????????? TIDAK..!!!!!!!!!!
Apa yg yang diutarakan oleh akhbar sepanjang minggu ini adalah jelas tentang isu satu perebutan kuasa politik antara dua pihak dengan diselangi tuduhan yang yang macam tak masuk akal atau logik. Yang si BUDAK mentah tu mengaku dah diliwat oleh Mantan TPM... Aduhh.... pedihnya mendengar berita ini. Satu perkara yg bermain difikiran saya, kalau masa budak tu nak kena liwat dengan ANWAR, ko katalah pd ANWAR tak boleh.. ini ko tonggeng jer.... macam tak logik jer laaaa. Kalau betul BUDAK itu benar elokklah bersumpah dengan Waallahi.. Wabillahi.. Watallahi.. bersumpah utk bersedia dilaknat sekiranya tuduhan tidak benar, begitu juga Mantan TPM Anwar Ibrahim.
Wahai BUDAK dosa menuduh ni sama macam "Tuduhan Qazaf" , dalam hukuman Hudud kena sebat 80 kali dan dinafikan menjadi saksi. Dalam tu pulak kena ada 4 orang saksi.
Nauzubillah teruk kes ini

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...