Monday, August 4, 2008

Martial Arts


Saya sebenarnya di dalam hati kecil ini perasaan membuak-buak untuk meneruskan perjuangan saya dalam ilmu seni pertahanan diri, berada di kota pusat pentadbiran kerajaan persekutuan putrajaya, membantutkan hajat saya untuk mencari mencari ilmu ini. Badminton, futsal, bowling dan yang terkini golf kini menjadi sukan saya. Akan tetapi ilmu pertahanan diri sebenarnya yang sedang tercari-cari. Maklumlah basic pertahanan diri begitu mendalam dalam hati ini. Bukan apa, saya menjadi puas kalau dapat mencari ilmu ini. Majalah seni beladiri keluaran Azlan Ghanie Sdn. Bhd dilanggan setiap bulan. CD Senaman Tua sudah pun dibeli di pejabatnya di Danau Kota. Tapi CD, tak puas tengok..... nak belajar direct... masa ada kursus kejurulatihan Senaman Tua bulan ......( lupa lak ) tak dapat join, pasal ada exam semester di UKM. So, mencari jugalah, tadi masa minum dengan kawan di Presint 9 ( food court ) belakang mamak kembar, ada nampak org pakai baru t shirt silat 4 orang, tapi tak sempat nak tanya, mungkin ada kelas silat kot kat sini.

Takpe satu hari nanti ada ler, 2 tahun lepas ada gak pergi kat Puchong ( Gelanggang Pusaka Gayong ) tapi member yg bawak tu, dah tukar Sg. Petani. Melepas..... Anyway for this moment focusing on bowling and golf.

Wassalam


Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...