Sunday, August 10, 2008

OLYMPIC 08.08.08 CHINA

Bermulah tirai sukan Olimpik Beijing 2008, dengan bermula satu era moden sukan dunia,dengan gahnya Stadium Sarang Burung dan Kiub yang bersebelahan, diyakini Negara China dapat menjuarai pungutan pingat dari kalangan semua negara bertanding khususnya Emas. Permulaan persembahan malam perasmian yang saya rasa amat-amat berpuashati, seperti menonton filem sejarah awal Negera China hinggalah ke China Moden kini. Penggunaan efek khas amat menakjubkan dengan pelari yg membawa obor di ikat dengan tali dan berlari hingga ke bumbung Stadium sehinggalah menyalakan obor Sukan Olimpik. Sukan Olimpik akan berlangsung dari 8 Ogos hingga 24 Ogos 2008, dengan harapan agar Malaysia, setidak-tidaknya membawa pulang apa-apa pingat tidak kira apa warna sekalipun.

MALAYSIA BOLEH....................!!!!! SAKSIKAN DI BAWAH INI VIDEO KLIP HEROES OLIMPIK DAN KLIP SETERUSNYA SEORANG ATLIT JUDO YANG MEMENANGI EMAS.( SANGAT MENARIK )





Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...