Friday, April 24, 2009

ANUGERAH KHIDMAT CEMERLANG DAN NAIK PANGKAT KDRM 2009

KDRM ibu pejabat akan mengadakan majlis APC dan naik pangkat pada 27 APril 2009 (Isnin) jam 2.30 petang di Dewan Kementerian Kewangan, Putrajaya.

Aku dijemput menghadiri mesyuarat APC di aras 9 KPSM pagi tadi , terkejut jugak aku sebab dah lama tidak menyumbangkan jasa kepada KDRM. Tup...tup semalam aku dpt surat dari Timb. Ph KPSM untuk hadir jam 9.30 pagi. Dlm firasat aku, mesti aku kena baca doa.... macam biasalah.... lastly bukannya baca doa tapi jadi sebagai JK yg buat arrangement pegawai yg akan terima anugerah di pentas. Aku diamanahkan mengetuai 4 org staff iaitu PiK Khairul, Pik Ezlan, Shamsul dan Hasrul untuk araanggement peg nak ambil anugerah. Petang tadi satu rehersal diadakan , kena buat 2 kali. Aku akan bekerjasama dgn Anuar dan Pn Jakiyah yg dilantik sbg MC dan juga Dr. Hosni. Nasib baik tak ramai.
Bukannya apa aku takut peristiwa tahun2 lalu berulang lagi, tapi so far aku tgk TImb Ph. KPSM (PTD) very good dlm arrangement, macam aku .....hehehehehe
Apa2 pon tahniah kepada penerima APC dan naik pangkat pada tahun ini, SEMOGA BERJAYA



Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...