Monday, February 8, 2010

TOUR DE OUDHCOM PERFUMES ( MALACCA )

Alhamdulillah, tepat jam 9.00 pagi 7/2 ( Ahad ) misi tour de Oudhcom Perfumes ( malacca ) . Berikut jadual semalam :-

- 10.30 PAGI saya terus ke Pusat Kraftangan banda hilir ( depan kapal Flo De La Mar ) untuk berjumpa sepupu saya salah seorang peniaga kraftangan, sy di kerumuni oleh 7 orang taukeh peniaga. POSITIF

- 1.30 PETANG saya terus ke Restoran Subaidah, Ayer Keroh berjumpa kawan sekolah seorang biz minded. POSITIF

- 4.00 PETANG saya ke Taman Cempaka (depan melaka sentral) berjumpa kawan sekolah seorang peniaga kain, tudung dan aksesori wanita. POSITIF

- 6.45 PETANG saya ke Taman Bertam Perdana, berjumpa sahabat lama family. POSITIF

- 9.30 MALAM saya ke Kuarters perumahan Guru Alor Gajah, untuk berjumpa rakan saya. POSITIF.




Related Posts with Thumbnails

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...