Tuesday, March 9, 2010

TRIP KE KELONG ACHEH, PENYABONG, JOHOR

InsyaAllah pada 18 MAc 2010 saya bersama jiran2 hardcore di Putrajaya iaitu seramai 11 orang kaki pancing akan menyertai ekspidisi menawan Kelong Acheh di Penyabong , Johor. Bagi saya ini adalah pengalaman pertama memancing di laut , sejak sekian lama sepupu saya Foad mengajak saya.... akhirnya termakan jugak saya dgn kata2 jiran utk pergi jugak mancing di laut. Almaklumler jer lah saya ni kaki pancing ikan air tawar jer..... so diharapkan perancangan akan menjadi kenyataan, sebab planning asal nak pergi Tasik Kenyir tp terpaksa cancel pasal org t'gganu kata tasik kenyir skrg tak sesuai mancing ( air masam katanya ).

So utk tidak menghampakan rakan2 , maka Kelong Acheh di Penyabong Johor menjadi destinasi penggantian, INSYAALLAH GAMBAR SELEPAS MANCING AKAN DI UPLOAD.......adios........DOAKAN KAMIK YERKKKK......



Related Posts with Thumbnails

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...