Thursday, April 29, 2010

PENCARIAN ...........................

aku mencari......terus mencari.......
adakah aku istiqamah ?............terus mencuba, dicuba dan tercuba...
kecundang di tengah hari macam hujan di tengahari.....................
aku mencari .........terus mencari....................................
bertanya seorang diri................................................
adakah aku rakus........semua ingin dicoba...........................
tapi tidak ada hasilnya....

ku tanamkan tekad..........terus mencuba utk kali terakhir...........
tak sapa yg mampu merobah, kecuali diriku sendiri....................
telah ku tahu ungkapan itu, tapi sering tertewas.....................

aku mencari............terus mencari.................................
dilemma melanda........nnti padah menanti............................
BANGUNNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!
teruskan perjuangan, teruskan pencarian..............................




Related Posts with Thumbnails

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...