Monday, May 23, 2011

BENGKEL MPK DI SURIA CHERATING BEACH RESORT

SELAWAT KE ATAS NABI DAN KELUARGANYA....

Alhamdulillah aku baru sahaja pulang dari Suria Cherating Beach Resort, Pahang bagi mengendalikan Bengkel Manual Prosedur Kerja MPK, Cawangan Akaun, Ibu Pejabat Kastam Putrajaya. Sebagai urusetia yg dibantu oleh Sahrom, farhana, Rusni dan Fendi, jasa kamu semua amat dihargai kerana membantu melicinkan Bengkel MPK tersebut yg berlangsung 18 - 21 Mei 2011. Kemudahan fasiliti resort adalah TERBAEKK !!!....dan servis yg amat memuaskan kami dan aku bagi 9 bintang ( skala 1-10 ) . Banyak Proses kerja dan carta aliran ditambahbaik untuk dipaparkan didalam MPK Caw. Akaun. Ianya bagi memudahkan individu merujuk proses sesuatu kerja. Dan BOSS baru nak benda ni siap dan hntr pada aku pada 1 Jun 2011.....

TETAPI... ada satu berita buruk yang aku terima iaitu isteriku maklumkan bhw anak sulungku Roqaiyah telah dimasukkan ke hospital selama 3 hari kerana terkena air panas pada badan. Ya Allah.......badan melecur 17%....nak balik, Bengkel belum mula dan aku plak urusetia yg handle Bengkel dan jadi MC.....so wife aku kata dlm keadaan terkawal dan aku tak perlu balik...

Dan akhirnya aku terpaksa pulang awal dan tidak jadi mencandat sotong dgn mantan Ketua Akauntan ....apakan daya KITA HANYA MAMPU MERANCANG, ALLAH YG BERKUASA YG MENENTUKAN.....

jumpa lagi di lain waktu , KEPADA PUAN AZIRA DARI SURIA CHERATING BEACH RESORT...terima kasih atas layanan anda, makanan yg sedap , penginapan yg hebat, pemandangan laut yg HEBAT !!!

Related Posts with Thumbnails

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
JKDM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...