Wednesday, October 30, 2013

CORETAN PERJALANANKU KE PENANG 31OKT 2013



Selawat ke atas nabi dan keluarganya

Hari ini 30 Okt 2013, aku berada di Penang, utk memberikan ceramah mengenai Tatacara Pengurusan Stor Kerajaan kepada lebih 45 orang peserta pelbagai jabatan persekutuan dan negeri pulau pinang. Flight jam 9.15 pagi di KLIA dn terus ke airport, sampai jer driver en khairul dari SUK Peang tlh menunggu aku dn terus ke hotel royal , penang di georgetown......aku tulis ni pon pasa lepak kt lobi jam 11 malam.....hp adroid rosak.....so..pakai tab aku ambik wifi lobi....hehehehe, esok pagi aku check out dn terus ke PSDC utk sambung ceramah aku dn esok balik flight jam 8.15 malam.....

Bukan apa , dah jadi marathon plak sejak beberapa bulan lalu, sejak aku pindah ke MOF.....selalu plak travel.....minggu depan ke temerloh dn next plak ke segamat......ok itu saja dari aku..



Nor Amran Abdullah
Setiausaha Kehormat Inspirasi Wawasan

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...