Thursday, April 17, 2008

Kursus Fail Meja dan MPK






Bermula 14 hingga 17 April 2008 saya telah menghadiri Kursus Anjuran INTENGAH, Jalan Elmu Kuala Lumpur. Saya telah mendapat banyak manfaat dari kursus ini, memandangkan pada akhir bulan dan awal bulan Mei saya akan mengendalikan Kursus yang sama kepada staff Bahagian Akaun saya di Hotel Seaview, Pulau Langkawi Kedah. Semua kenalan semasa kursus amat sporting dan suasana berkursus amat santai dgn diselang seli gelak ketawa, khususnya kenalan saya dari Penang iaitu Saudara Roslan ( JKR ) yang juga sebagai Penghulu Kursus.

So far ....... Secara kesimpulannya kandungan kursus ni termasuk peserta memang berinfomasi serta sempoi habis, SAYA RASA KALAU HADIR KURSUS LAIN , TAK AKAN SAMA DENGAN KURSUS MACAM NI... SEBAB PESERTANYA SEMUA SEMPOI DAN SANTAI....

APA-APA PON...... KENGKAWAN LU MMG BEST...

Kalau ada apa-apa masalah dan any information jgn segan2 contact saya...


wASSALAM



No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...