Wednesday, April 16, 2008

Lawatan ke Johor Bharu


Pada Sabtu 12 April yang lepas ,saya telah bersama Anuar, Misni dan beberapa kenalan Kastam telah bermain golf di Permas Jaya Golf Club, Johor Bharu. Saya bersama rakan lain telah bermain 18 lubang dan dari masa ke semasa permainan saya nampak baik sedikit, maklumlah dari baik kepada yang lebih baik. InsyaAllah saya akan memperbaiki mutu permainan saya nanti. Dan saya telah membeli 2 batang driver Great Big Bertha Callaway dan wood Maruman semuanya sekali berharga RM350 sahaja. WOW murahnyaaaa.......... wood maruman harganya RM 10.00 sahaja..... Pada Isnin 14 April , saya, hafidzi dan anuar turun ke cyberjaya driving range untuk mempertajamkan permainan dan saya amat berpuashati dengan wood maruman saya dan Driver pula, dlm pembikinan

Saya akan cuba untuk memperbaiki permainan saya....

Wassalam

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...