Saturday, February 7, 2009

DATO' SERI IR NIZAR DIHALAU KELUAR

IPOH, 6 Jan :- Pada sekitar jam 9.40 pagi tadi YAB Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin dihalau keluar dari pejabatnya oleh seorang pegawai atasan yang sedang mengusai pejabat Kerajaan Negeri di sini. Dengan suara yang kuat, "Keluar" beberapa kali Ir. Nizar di perlakukan dengan cara yang tidak sopan sekali.

Kejadian itu berlaku apabila YAB Menteri Besar yang masih sah itu pergi ke Pejabatnya seperti biasa pagi ini. Beliau bersama dengan pembantu dan diiringi oleh unit amal .

Keadaan ini mengambarkan betapa seorang yang selama ini cukup bermasalah kepada Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat menunjukkan taringnya. Kelmarin beliaulah yang mengarahkan supaya semua bilik Exco dikosongkan dan kenderaan rasmi dikembalikan dengan secepat mungkin.

Sumber: http://idhamlim.blogspot.com/2009/02/terkini-jam-940-am-mb-nizar-dihalau.html

Pejabat Menteri Besar Perak kecoh jam 10 pagi tadi apabila Setiausaha Kerajaan Negeri Perak tidak membenarkan Menteri Besar Datuk Seri Mohd Nizar Jamaludin serta Exconya memasuki pejabat mereka.

Dengan kasar, mereka dihalau keluar dan tidak dibenarkan masuk ke pejabat mereka.

MB Besar dan Exco kemudiannya dilihat keluar dari bangunan Perak Darul Ridhwan jam 10.45 pagi tadi.

BARANG-BARANG MILIKNYA PON DAH HILANG !!!!!!!!

KOMEN AKU ......aku nie walaupun tak main politik, tapi mashaAllah , apa hal la pulak ko halau bekas MB tu.... gentelman la sikit.... macam orang tu buat jenayah laa pulak. Ir. Nizar punyalah baik orangnya dan beriman ko halau macam anjing.
subhanallah.... PERLU DIINGAT BN 28 Kerusi, Pakatan 28 kerusi, 3 milik adun BEBAS..... macam2 boleh terjadi... tadi jam 9.00 Timb Menteri Usahawan dan Koperasi kata pun BN tak kuat , 3 orang BEBAS mangkuk hayun tu pon boleh berpaling tadah.



Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...