Tuesday, April 5, 2011

KLIP VIDEO SENSASI TERBONGKAR DI DADA AKHBAR

SELAWAT.......................

SUBHANALLAH, aku bukannya aktif dalam mana-mana parti politik, tapi aku rasa geram, sedih dan malu membeli KOSMO hari ni, sbb takut nnti anak aku tanya gambo vieo klip hitam putih di dada akhbar hari ni ( Selasa 5/4/2011 ). Sebagai manusia yg dianugerahi oleh Allah utk berfikir, aku merasakan ada sesuatu yg tak kena dengan MALAYSIA, akhbar pemerintah memaparkan gambo video klip yg didakwa pelakunya mirip DSAI dan pembangkang hanya mempunyai ruang yg amat terbatas untuk bertahan dan mematahkan hujah.

Aku amat yakin ini permainan POLITIK FITNAH manusia pada abad ini yg menandakan HARI KIAMAT akan tiba tidak lama lagi, dan aku amat yakin BALA DARI ALLAH BAKAL TIBA TAK LAMA LAGI DI MALAYSIA PULAK seiring dengan penyataan dari Al-Quran dan Hadis.





Related Posts with Thumbnails

Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
JKDM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...