Friday, July 29, 2011

CORETAN DI PERHIMPUNAN HALAL DI STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL ( MALAYSIA VS SINGAPORE)



Related Posts with Thumbnails



SELAWAT KE ATAS NABI DAN KELUARGANYA....



Pengembaraan menaiki motosikal Honda Wave bersama sahabatku Farid, bermula jam 6.30 ptg dari Putrajaya melalui Pintu 1 dkt Kg. Datuk Abu Bakar Baginda, Sg. Ramal.....traffic jam dah mula dari Pusat Latihan Maybank, Bangi hinggalah ke Bkt Jalil. Satu pengalaman yg menakjubkan, aku pon tak pasti kenapa ramai sgt nak ke stadium malam 28 Julai 2011.

Tika sampai di MSN, kiri kanan jalan dah penuh kereta parking dgn penyokong memakai warna kuning dan biru dan alhamdulillah tiada tangkapan oleh polis kpd org yg pakai baju kuning hehehehehe.......semangatnyer mereka, lalu aku pon bw motor terus melalui puluhan ribu org masuk begitu hampir dgn stadium dan jam menunjukkan pukul 6.45 ptg... mak datuk ramainyer org melayu, cina, india, sikh, omputeh pon ada yg pakai baju Malaysia......

Aku terus parking betul2 bertentangan kaunter masuk, mmg dekat sangat dgn stadium, boleh dikatakan aku park moto di tepi stadium hehehehe.....pertama dlm sejarah ...hehehe, pastu terus masuk jam 7.00 ptg dan RELA tgh menunggu dan check seluruh badan dan kata padaku " MINTA MAHAP EN. LIGHTER TAK BOLEH BAWAK " hehehe aku pun dgn senang hati bg kt mamat RELA tu , sbb sebenarnya kt tangan aku ada lagi satu lighter hehehe..

Jam 7.20 stadium level bawah dah penuh ....masuk sana, masuk sini , semua penuh, mak oiii...aku terus gi ambik wudhuk dan tunggu waktu Maghrib.SURAU !!!!...PENUH TUUUU.. dgn bendera di tangan aku bentangkan di depan dgn ribuan org sekeliling dan solat bawah tangga dgn farid, dan terus aku gi level atas sekali , tapi mak oiii penuh jugak dan terpaksa ler aku duduk di lauan tangga menghadap belakang tiang gol di aras 3.....takper... nanti kita sambung lagiiii..............................................



Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
JKDM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...