Monday, December 24, 2012

SINGAPURA JUARA PIALA SUZUKI AFF 2012

Related Posts with Thumbnails
SELAWAT KE ATAS NABI DAN KELUARGANYA














Akhirnya debaran kemuncak AFF telah melabuhkan tirainya dengan Singapura menang AFF 2012, apa boleh buat.....aku sokong Thailand....apa-apa pon tahniah pada Singapura, pelan pembangunannya menjadi kali ini setelah join liga Malaysia.
MALAYSIA PERLU MENCARI KOMBINASI PEMAIN YANG LEBIH HEBAT LEPAS INI UTK MENGHARUNGI KELAYAKAN PIALA ASIA BULAN FEBRUARI 2013.

BANGKOK: Singapura dinobatkan juara kali keempat dalam kejohanan Piala AFF Suzuki selepas menundukkan pasukan tuan rumah, Thailand menerusi agregat 3-2.

Perlawanan akhir pusingan kedua yang berlangsung di Stadium Supachalasai menyaksikan pasukan pelawat menggunakan pendekatan bertahan selepas berbekalkan kelebihan dua gol atas kemenangan 3-1 pada pusingan pertama.

Walaupun Thailand mendapat gol awal pada penghujung separuh masa pertama iaitu minit ke-45 hasil jaringan K Keawsomba, ia gagal membantu pasukannya muncul sebagai juara Piala AFF Suzuki 2012.
SUMBER  : bERITA HAIRAN




Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
JKDM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...