Thursday, March 26, 2009

MINGGU SIBUK

Bermulanya minggu ini, aku jadi sibuk sebab kena buat kerja-kerja tertunggak sebab 3 minggu MC sakit mata, sepanjang minggu ini bz menguruskan persiapan bg pemilihan dart untuk mewakili JMS A ke Sukan Akauntan Negara pada akhir bulan April nanti di Terengganu. Tadi bermula jam 11.00 pagi aku memberikan sedikit taklimat umum kepada peserta Karom dan Dart di Dewan Semarak Jati KDRM, pastu jd peserta dart, masuk final. Ptg plak aku main bowling...........................
Sabtu ni pulak Kejohanan Bowling Jemputan KDRM, pon sibuk gak,
Minggu ni jugak aku kena buat presentation Undang2 kt UKM
Baru kejab td aku kemaskini assingment LAW aku utk dihantar kpd Lokman UKM... emmmmm

Negara aku Malaysia, tgh sibok dok memilih bakal pemimpin negara, minggu nie jugak negara aku Malaysia akan sibok penamaan calon di Bkt Selambau, Bukit Gantang dan BAtang I atau Btg U haah,............. lupa laaa.... hahahha. minggu dpn pilihanraya......

BZ dan FENIN............



Nor Amran Abdullah
Bendahari KBKPj
KDRM

No comments:

FIRST STEP : PELABURAN SAHAM DI BURSA MALAYSIA

Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhamad SAW dan keluarganya serta pada para sahabat, Alhamdulillah , hari ni teringat pulak n...